bulgareala cu ...injuraturi ?!

Din categoria povestilor “asa e pe la noi de cracaciun” vine si una calda, de azi. Ce s-a gandit gargarita din mine? Hai sa iesim la bulgareala. Si mi-am luat gogosica de manusa si hai prin oras la o plimbare, o bulgareala, un agatat…etc…

Mergand noi asa am luat niste zapada, am facut un bulgare si …poc!...in primul tip dragut pe care l-am vazut(da, din nou am fost facuta nebuna de Irina:)) ) Se intoarce nenea, zambeste, ma masoara din cap pana in picioare si zice: tu nu cumva vrei sa ma bagi si cu capul in zapada?....bineinteles a urmat un zambet nevinovat si o ridicare poznasa din umeri. Da, frumos, pana a disparut intr-un magazin.

Pe la banci insa am descoperit ce inseamna cu adevarat sa fii roman. Am ochit un tip oarecum dragut si poc! un bulgare in spate. Mare mi-a fost mirarea sa il vad pe respectivul intorcandu-se si incepand sa tipe: don’soara da esti chiar nesimtita! Sa arunci asa in oameni cu zapada, da se poate?... uimita i-am raspuns: e iarna! Vine craciunul, sarbatorile! Asa e iarna! Bineinteles ca si-a continuat drumul injurand probabil printre dinti.

Ei bine, nu imi pasa. Asta e pentru mine distractia in zapada, sa ma bulgaresc cu necunoscutii de pe strada, sa rad, sa fiu o nebuna in mijlocul iernii.

Asa ca maine voi iesi din nou pe strazi, voi face din nou bulgari de zapada si voi arunca din nou in necunoscuti. Poate ca nu toti vor raspunde la fel, poate ca ma vor injura, blestema etc …ei si? C’est la vie…

Azi prefer sa zambesc bulgarindu-ma, fiind nebuna...

...just...livin' la vida loca

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ei, ce zici?...