maybe next time...

Vroiam sa scriu despre gripa mereu noua mereu veche (doar dateaza din ’76, tot in USA, ca sa vezi) dar m-au oprit posturile radio si tv. ProSTpaganda ne mananca zilele, cozile la vaccin- viata. Eu una am decis sa nu fac vaccinul so, nu o sa o mai lungesc. M-am razgandit in ceea ce priveste virusul si in cautarea de idei am ajuns sa dau peste 2 chestiute destul de interesante, si anume:

1. Tsutomu Yamaguchi, singura persoana recunoscuta official ca ar fi supravietuit bombardamentelor atomice de la Hiroshima si Nagasaki, a murit (ieri daca nu ma insel) de cancer la stomac la varsta de 93 ani.



Concluzia: ce nu te omoara te face mai puternic?...yeah, right…spune asta unui om care face citostatice si isi vomita matele in fiecare dimineata…

2. In frumoasa zi de 12 ianuarie( ca doar azi scriu) s-au nascut muuuuuuuulti oameni importanti pentru istoria lumii. Amintesc aici doua nume mai cunoscute : Jack London(1876) si …surprise …Haruki Murakami(1949) (nu e prea cunoscut, dar sper sa devina….si da sunete, Sputnikul meu…credeai ca am uitat?).
Din pacate, tot intr-o zi de 12 ianuarie, de data aceasta 1976 , poate (si cand spun poate spun cu siguranta ! ) una din cele mai importante scriitoare parasea lumea manuscriselor.
Agatha Christie inceta dupa 86 de ani sa mai analizeze mistere.

Concluzia: oamenii trec, cartile raman.

(Ca tot veni vorba, stiti cumva cum pot sa fac rost de un manuscris din secolul 16 de la BVAU?...tantili alea nu vor sa ma lase sa il vad nici cu mama cererii…)

Per ansamblu mini vacanta asta data de tevile sparte de la liceu nu imi prieste. Odata cu apa s-au dus si ideile mele.
…maybe next time…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

ei, ce zici?...