new me, new look 

De ceva timp incoace am cam uitat (intentionat sau nu) de blog cu toate pregatirile ptr excursia din Bulgaria-banchet, curs festiv, facultate, viata personala bla bla....BAC? Ei bine, se pare ca a disparut complet din vocabularul meu. O sa ma apuc eu si de invatat....candva.

Ca tot veni o noua zi, o noua eu, m-am gandit sa schimb si infatisarea blogului. Sper sa va placa asa cum imi place si mie. Numai laptopul meu si Sunetul stiu cat m-am chinuit sa iasa bine :))

 Promit sa ma intorc si maine pe aici ...de ce nu, poate si sa scriu.

PS: na poftim si cateva poze cu mini tunul Eiffel, marea curata si rasaritul  la o alta Mare Neagra...



       
 
  


to be continued.... 

2 comentarii:

Anca G. spunea...

Da, măi tanti, îi şade bine;) şi mă bucur c-ai reuşit să-i scoţi dublurile:))

kyky spunea...

da, a fost o lupta pe viata si pe moarte dar neuronul blond a castigat:))

Trimiteți un comentariu

ei, ce zici?...