dupa traumele din ultima postare m-am gandit sa va mai inveselesc, sa va spun o poveste de adormit copii pe care i-am zis-o cristinei aseara, in 5 minute. da, e la comanda, pe loc:))....nu e cine stie ce, da' pentru o mogaldeata mica nici nu trebuie sa fie, nu?

somn usor la dintisor
de dormi frumos, vei visa un printisor
si calare trop trop trop
prin paduri si flori in snop
peste mari de peruzea
printr-o ureche de margea
am ajuns si la castel
unde ne-asteapta-un prichindel
si zambeste si mai sare
ca vrea sa creasca prichindel mare
si-l luam cu noi in vis
in tara lui voda nins
unde totu-i alb ca varul
unde nu calca avarul
unde-s toti buni , frumosi
din cartea de povesti scosi
si toti zambesc la prichindel
care-acu-i mai maricel
si zambeste si el la lume
sa vezi ce zane o sa se adune
sa-il primeasca in patul lor pufos
verde si calduros
unde zana zanelor il va inveli
noapte buna ii va sopti
si-i va pecetlui fruntea
cu un sarut de lalea
si va sta alaturi
pana cand cel mic va adormi…

3 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

clar mai aveam putin ç)

T. spunea...

deja am adormit(:|

kyky spunea...

yey...am scapat in seara asta...ciocolata calda numai pentru mine:))

Trimiteți un comentariu

ei, ce zici?...